15 листопада відбулося виїзне засідання РМО вчителів географії на
тему: «Застосування елементів емпауермент-педагогіки як спосіб
діяльнісного спрямування уроків географії на підвищення інтересу і
зацікавленості учнів процесом навчання».
Відбувся обмін досвідом вчителів географії, вироблені рекомендації по впровадженню інновацій в навчально-виховному процесі.
Рекомендації районного семінару вчителів географії
План проведення засідання РМО вчителів географії
№ | Час | Зміст роботи | Відповідальний |
1 | 8.45-9.15 | Зустріч та реєстрація членів РМО вчителів географії | Директор школи Сергійчук О.С. |
2 | 9.15-10.15 | Теоритична частина на тему: “ Емпауермент- педагогіка” | Заболотня О. В., вчитель географії |
3 | 10.15-11.30 | Практична частина Урок географії , 6 клас, «Узагальнення з теми географічні координати». | Заболотня О. В., вчитель географії |
4 | 11.30-12.00 | Аналіз, обговорення. Підведення підсумків засідання РМО | Зямко Н. Х.-методист методичної служби відділу освіти; Шмаглій О. М. -керівник РМО |
5 | 12.00 | Від’їзд членів засідання РМО |
Рекомендації районного семінару вчителів географії
- Вчителям географії використовувати емпауермент-педагогіку в навчально-виховному процесі.
- Формувати основні групи компетентностей учнів.
- Планувати діяльнісне спрямування уроків.
- Надавати допомогу учням у сомопізнанні та практику ванні з метою сомоорганізації.
- Формувати в учнів нові моделі поведінки та дій, що відповідають потребам сталого розвитку країни і планети в цілому.
- Створювати умови для формування впевненості у власних силах і можливостях.
- Створити умови для появи в учнів ентузіазму і почуття задоволення від навчання, що досягається постійним позитивним зворотнім зв’язком
Немає коментарів:
Дописати коментар